۲۷ دی ۱۴۰۱، ۸:۴۲

افزایش ۸۲۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی ریمدان

افزایش ۸۲۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی ریمدان

زاهدان-مدیر پایانه مرزی ریمدان در جنوب سیستان وبلوچستان از تردد ۹۹ هزار و ۲۱۳ مسافر طی امسال از این پایانه مرزی در جنوب استان خبر داد وگفت:این رقم رشد۸۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

محمد شریف کریمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، از تردد بالغ بر ۹۹ هزار و ۲۱۳ مسافر در سال جاری از این پایانه مرزی در جنوب استان خبر داد و افزود: ترددهای ثبت شده این مدت در این پایانه مهم مرزی در جنوب استان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد بیش از ۸۲۰ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: از مجموع ترددهای این مدت در پایانه مرزی ریمدان ۶۴ هزار و ۸۵۷ نفر ورودی و ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر نیز خروجی به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه توسعه و ساماندهی پایانه‌های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشورهای دوست و همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است طرح‌های عمرانی در این پایانه مهم مرزی استان اجرا شده که نتیجه مثبت آن در استقبال شایسته زوار پاکستانی در اربعین حسینی امسال قابل مشاهده بود.

مدیر پایانه مرزی ریمدان در جنوب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پایانه مرزی ریمدان ظرفیت و توانمندی مناسبی برای صادرات و واردات کالا، انتقال زائران پاکستانی و گردشگران و مسافران دارد و در صورت برخورداری این پایانه مرزی از رونق و توسعه مناسب می‌تواند منافع اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی را برای کشور به ارمغان آورد.

کد خبر 5684308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha